Till bloggens startsida

Moa Björnehall, 1996, Umeå, Sweden

Välkommen till min fotoblogg! Jag är en tjej som är född i december år 1996. I denna blogg kommer ni att få ta del av mina bilder eftersom att fotografering är ett av mina största intressen i livet, men också andra saker som händer i min vardag. Just nu har jag sommarlov men till hösten börjar jag mitt andra år på gymnasielinjen estetik & media på Midgårdsskolan här i Umeå.

Kontakt: [email protected]
Instagram: @moabjornehall
Vine: Moa Bjornehall

Follow on Bloglovin



För att vi är som vi är

Bara för att fylla ut denna testblogg så gör jag nu ett testinlägg med en bild. Denna text är egentligen ganska meningslös men det blir enklare att se hur texter ska se ut då. Så det är därför jag skriver detta just nu. Snart är det 2013 och då ska denna design upp! Så därför måste jag ju jobba på den just nu. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Matbloggstoppen